Afiseaza toate categoriile

Protocol de reclamatii

Returnare și reclamație

Bunurile pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului, fără nicio motivare. 

Solicităm cu insistență ca produsele returnate să aibă marcaje originale / coduri de bare / ambalaje.

Dacă doriti sa faceti retur, trebuie să vă logați in contul dvs. și să selectați produsele pe care doriti sa le returnati.

Este o procedură foarte simplă și rapidă. Doar introduceți numărul de comandă și e-mail, apoi selectați produsele și scrieți o notiță și apăsați pe confirmă. Pe pachet introduceți numele complet și numărul de comandă. Mulțumesc.

Pentru a completa formularul, apăsați pe următorul link:


FORMULAR AICI: returnări, reclamații


NOTĂ: Dacă nu vă puteți conecta in formularul on-line, vă rugăm să introduceti o copie a facturii de bunuri care returnati, în pachet, și să notați pe ea motivul pentru care solicitați retur și numărul contului dvs. bancar. Trimiteți pachetul la adresă - pe pachet introduceți numele dvs. complet și numărul de comandă. Mulțumesc.

Adresa de retur:

Strada Gării 63A, 

Loc. Vladimirescu 317405 

Jud. Arad 

Depozit GLS  ( FC ECOM + nr.comenzii dvs.)

Coletul sa NU il trimiteti prin posta! Sa il trimiteti prin orice firma de curierat, la alegerea dumneavoastra, ex: Fancourier sau Cargus. (GLS nu ridica colete).

Returnare și reclamații

Pot să returnez produsele atunci când, de exemplu, nu îmi plac sau am comandat o marime greșită?

Bineînțeles, produsele neutilizate, de preferință cu etichete originale, pot fi trimise înapoi în termen de 14 zile cu o cerere de returnarea banilor. Completați formularul nostru online și urmați instrucțiunile mentionate mai sus.

Cum procedez atunci când produsele comandate nu se potrivesc?

Toate produsele pot fi returnate fără motiv în termen de 14 zile de la data primirii coletului prin frima de curierat. Pentru returnarea produselor este necesar să completați formularul online - vezi mai sus. Introduceți un număr de cont bancar pentru returnarea banilor.