Afiseaza toate categoriile

Cele mai frecvente intrebari

RETURNARE PRODUSE SI RECLAMATII

Produsele se pot returna in maxim 14 zile de la preluarea coletului.

Va rugam, ca produsele returnate sa aibe eticheta/codul de bare/ambalajul.

Pentru returnarea produselor, trebuie sa te loghezi in contul tau si sa selectezi produsele pe care doresti sa le returnezi.

Este foarte simplu si rapid. Trebuie sa introduci numarul de comanda si emailul, apoi selectezi produsele si specifici cerintele. Uletrior trebuie confirmat

Pe colet trebuie sa scri numele si prenumele tau si NUMARUL COMENZII. Multumim

Pentru completarea formularului apasa click pe urmatorul link: 

returnări, reclamații



RETURNARE PRODUS, RECLAMATII

Adresa pentru returnarea produselor

Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud. Arad, depozit GLS (pe colet, treceti si numarul comenzii dvs. + nr: 0269501900).

Transportul este suportat de catre client. Coletul sa NU il trimiteti prin posta! Sa il trimiteti prin orice firma de curierat, la alegerea dumneavoastra, ex: Fancourier sau Cargus. (GLS nu ridica colete).

ATENTIE: In cazul in care nu reusiti sa va logati in formularul de returnare, introduceti in coletul pe care il veti trimite, copia facturii comenzii, si scrieti pe ea motivul returnarii si introduceti si un cont bancar. Coletul sa il trimiteti la adresa specificata. Scrieti pe el numele si prenumele dvs. si numarul coomenzii. Multumim

Returnare produse si reclamatii

Pot returna produsul in cazul in care nu imi place sau nu imi este buna marimea?

Bineinteles. Produsele nepurtate, cu eticheta, se pot returna in 14 zile de la preluarea coletului. Va rugam sa completati formularul nostru online si sa urmati instructiunile de mai sus.

Cum procedez in cazul in care produsul nu imi este bun?

Produsul se poate returna fara probleme, in maxim 14 zile de la preluarea coletului. La returnarea produsului, trebuie completat formularul online - vezi mai sus. La comentarii in formular, scrieti contul bancar. 

Altele

STATUSUL COMENZII IL PUTETI AFLA AICI: https://www.filatic.ro/doc/-24/

Cum aflu marimea corecta la incaltaminte si imbracaminte?

La detalii produs specificam marimile in UK. Comparatia cu marimile EU si US sunt in tabelul de marimi la fiecare produs. In depozit nu putem masura produsele. In cazul in care veti solicita la comentarii comanda, putem masura produsul inainte de expedierea lui.

Nu reusesc sa plasez comanda pe internet. Cum procedez?

Dupa plasarea comenzii, o sa va apara pe ecran numarul comenzii dvs FIL2019xxxxxx si in cateva minute o sa primiti un email de confirmare.In caz contrar, va rugam sa refaceti comanda.