Afiseaza toate categoriile

Termeni și condiții



Termeni și condiții




Termeni și condiții generale
Valabili de la: 3.10.2018

Aceștia sunt termenii si condițiile generale pentru achiziționare in magazinului online administrat de FC ecom, s.r.o. Sediu: Velkomoravska 2866/9, Trencin 91105, Slovacia, CUI: 51 750 155, înregistrat la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Trenčín, secțiune Sro nr. 36568/R ("FC ecom"). Aceste condiții generale comerciale definesc si specifica drepturile si obligațiile vânzătorului FC ecom, s.r.o. Sediu: Velkomoravska 2866/9, Trencin 91105, Slovacia, CUI: 51 750 155, înregistrat la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Trenčín, secțiune Sro nr. 36568/R ("FC ecom") si cumpărătorului (mai departe, ,,client'' sau ,,consumator'').

Introducere 
Bun venit la Termenii și condițiile generale ale Site-ului web al FC ecom, s.r.o.
Vă rugăm să citiți acești termeni și condiții cu atenție înainte de a accesa Site-ul web sau de a comanda bunuri de pe Site-ul web. Dacă accesați Site-ul web și/sau plasați o comandă de bunuri, sunteți de acord să vă supuneți acestor Termeni și condiții Generale.
Acești Termeni și Condiții Generale se aplică clienților și vizitatorilor aflati pe teritoriul României

Cuprins 
Termeni si conditii generale
1 Definítie 
2 Utilizarea site-ului web
3 Bunurile si preturile  
4 Achizitionarea bunurilor si intocmirea contractului
5 Rezilierea contractului de catre client (returnare)
6 Bunurile defecte 
7 Protecita datelor personale
8 Raspunderea noastra 
9 Evenimente de forță majoră 
10 Legea decizionala, autoritatea de supraveghere si solutionarea litigiilor
11 Prevederi generale
12 Costuri de livrare

1 Definítie 
1.1 Definirea expresiilor utilizate in acesti termieni si conditii generale: 
,,Filatic”, „noi” sau „pe noi” se referă la o companie FC ecom, s.r.o. Sediu: Velkomoravska 2866/9, Trencin 91105, Slovacia, CUI: 51 750 155, înregistrat la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Trenčín, secțiune Sro nr. 36568/R ("FC ecom"). 
,,Consumatorul” se referă la o persoană care acționează, care nu este om de afaceti.
,,Contractul” se referă la un contract de vânzare a Bunurilor, încheiat între un client și compania FC ecom.
,„Clientul” se referă la un utilizator al Site-ului web, atât Consumator, cât și Comerciant.
,,Bunurile” se referă la bunurile expuse spre vânzare pe Site-ul web.
,,Informațiile cu caracter personal” se referă la detaliile furnizate de către Client în momentul înregistrării pe Site-ul web sau al plasării comenzii pe Site-ul web.
,,Termenii” se referă la acești Termeni și Condiții Generale.
,,Comerciantul” este persoana care indeplineste conditii de inregistrare in codul comerical.
,,Site-ul web” se referă la site-ul web aflat la adresa www.filatic.ro


2 Utilizarea site-ului web
2.1 Accestul 
(a) Vi se oferă accesul la acest Site web în conformitate cu acești Termeni și orice comenzi plasate trebuie să fie plasate în strictă conformitate cu acești Termeni. 
2.2 Înregistrarea și furnizarea Informațiilor cu caracter personal
(a) Înregistrarea nu este obligatorie; cu toate acestea, dacă vă înregistrați, puteți să monitorizați starea comenzii dvs. și vi se va solicita să vă completați din nou Informațiile cu caracter personal data viitoare când veți dori să comandați Bunuri.
(b) Dacă vă înregistrați ca utilizator al Site-ului web, garantați faptul că: 
i. Informațiile cu caracter personal pe care le furnizați când vă înregistrați ca utilizator sunt adevărate, exacte, actuale și complete sub toate aspectele; și   
ii. Ne veți notifica imediat cu privire la orice modificări aduse Informaților cu caracter personal, modificând Informațiile cu caracter personal prin autentificarea în contul dvs. de utilizator și efectuarea modificărilor.
(c) Sunteți de acord să nu vă dați drept altă persoană sau entitate sau să folosiți un nume fals sau un nume pe care nu sunteți autorizat să îl utilizați.


3 Bunurile si preturile  
3.1 Descrierea Bunurilor.
(a) O descriere a caracteristicilor principale ale Bunurilor poate fi găsită pe paginile de produs de pe Site-ul web.
(b) Actionam cu cea mai mare grijă pentru a asigura faptul că descrierea și specificațiile Bunurilor sunt corecte. Cu toate acestea, deși reproducerea culorilor este o reprezentare fidelă, poate apărea o ușoară variație la nivelul Bunurilor reale.
3.2  Disponibilitatea.
(a) Acționăm cu toată grija rezonabilă pentru a ne asigura că toate detaliile, descrierile și prețurile referitoare la Bunurile care apar pe Site-ul web sunt corecte în momentul în care au fost introduse în sistem informațiile relevante. Deși scopul nostru este să menținem Site-ul web cât mai actual posibil, este posibil ca informațiile care apar pe acest Site web la un anumit moment să nu reflecte întotdeauna disponibilitatea în momentul în care plasați o comandă. Prețul unui produs va fi conținut în cadrul Acceptării comenzii.
3.3 Prețul Bunurilor.
(a) Prețurile pentru Bunurile prezentate pe Site-ul web sunt ofertate cu TVA inclus, cu toate taxele legale (dacă există) și nu includ costurile de livrare, care vor fi adăugate la suma totală datorată. Costurile de livrare variază în funcție de metoda de expediere selectată, de transportator și metoda de plată. Aceste prețuri nu includ taxele de import, care pot fi percepute de către autoritățile locale în momentul expedierii în țări din afara Uniunii Europene.
(b) Prețurile și ofertele pot varia și pot fi disponibile doar pentru perioade limitate. Toate prețurile și ofertele sunt supuse disponibilității și pot fi retrase sau modificate la discreția FILATIC.(c) Site-ul web conține un număr mare de Bunuri și este posibil ca, în ciuda tuturor eforturilor, unele dintre Bunurile listate pe Site-ul web să aibă prețuri incorecte. Dacă FILATIC descoperă o eroare în prețul Bunurilor pe care le-ați comandat, FILATIC vă va informa în cel mai scurt timp posibil și vă va oferi opțiunea de a reconfirma comanda la prețul corect sau de a o anula.
(d) FILATIC nu are nicio obligație de a vă vinde Bunuri cu prețuri incorecte.
3.4  Garanțiile.
(a) FILATIC îi garantează Clientului, în momentul în care Bunurile sunt primite de către Client că:       
i.  Bunurile au caracteristica convenită între părți sau (dacă nu s-a ajuns la niciun acord) caracteristicile descrise de FILATIC pe Site-ul web sau de către producătorul Bunurilor sau așteptate de către Client cu privire la natura Bunurilor și publicitatea aferentă.       
ii. Bunurile pot fi utilizate în scopurile precizate de FILATIC sau în scopurile pentru care este de obicei utilizat produsul de acel tip.       
iii. Bunurile sunt furnizate cu cantitatea, măsurătoarea sau greutatea corespondentă.       
iv. Bunurile respectă cerințele prevăzute de lege.
(b) FILATIC livrează Bunurile achiziționate către Client pentru suma, calitatea și designul convenite.
3.5  Ambalarea
(a) Cu excepția cazurilor în care se convine altfel, Bunurile sunt ambalate de FILATIC prin convenție; dacă nu există nicio convenție, Bunurile în cauză sunt ambalate astfel încât să se asigure protecția și prezervarea acestora.
3.6  Examinarea Bunurilor
(a) Clientul va examina Bunurile, caracteristicile și cantitatea acestora imediat ce acest lucru este fezabil, după ce Clientul ia Bunurile în primire.


4 Achizitionarea bunurilor si intocmirea contractului
4.1 Informații generale.
(a) Contractul dintre dvs. și FILATIC va fi încheiat în limba română.(b) Costul comunicării la distanță nu face obiectul niciunei taxe suplimentare (FILATIC nu percepe taxe suplimentare pentru suma percepută de furnizorul dvs. de internet / telefonie).
4.2 Plasarea comenzii.
(a) Selectați cantitatea și dimensiunea Bunurilor de care aveți nevoie de pe Site-ul web și faceți clic pe „Cumpărare”.
(b) Puteți să verificați cantitatea, culoarea și dimensiunea Bunurilor sau puteți chiar să eliminați complet Bunurile din coșul de cumpărături înainte de a confirma comanda.
(c) Va trebui să introduceți Informațiile cu caracter personal, adresa de facturare (care trebuie să corespundă cu adresa de pe cardul de plată) și adresa de livrare. Dacă sunteți utilizator înregistrat, va trebui să vă autentificați. Dacă sunteți utilizator nou, vă puteți înregistra pe Site-ul web.
(d) Odată ce ați completat toate Informațiile cu caracter personal, adresa de facturare și de livrare, selectați tipul de livrare și metoda de plată.
(e) Înainte de a confirma comanda dvs., revizuiți coșul de cumpărături, asigurându-vă că toate specificațiile precum dimensiunea și culoarea corespund cerințelor dvs., apoi faceți clic pe „Confirmare comandă”. Dacă ați ales o plată cu cardul, plata prin contul dvs. de PayPal sau o metodă similară, veți fi redirecționat către site-ul web de plată securizată.
(f) Prin plasarea unei comenzi prin intermediul Site-ului web, garantați faptul că sunteți capabil din punct de vedere legal să încheiați contracte cu caracter obligatoriu și că aveți cel puțin 18 ani.
(g) Odată confirmată, comanda nu poate fi modificată, cu toate acestea, puteți să anulați comanda utilizând contul dvs. și, dacă nu sunteți înregistrat, link-ul (aici), cu excepția cazului în care Bunurile au fost ambalate și expediate.
 4.3  Plata.
(a) Vi se solicită să plătiți prețul de achiziție pentru Bunuri înainte de a vă accepta oferta, cu excepția cazului în care alegeți Plata cu numerar la livrare.
(b) În avansuri:     
i. Card de credit / bancar      
ii. GoPay
c) Plăți în momentul livrării Bunurilor:     
i. Numerar la livrare – disponibil în unele locații. Vă rugăm să rețineți că, dacă alegeți metoda prin Numerar la livrare, sunteţi de acord ca FILATIC să vă ramburseze banii prin transfer bancar în cont dacă decideți să reziliați Contractul.
(d) Costurile aferente plății sunt disponibile (aici).
(e) Pe acest Site web s-au depus toate eforturile pentru a se asigura siguranța și securitatea cumpărăturilor online. FILATIC nu poate fi responsabil pentru utilizarea frauduloasă pe Site-ul nostru web a unui card de credit pierdut, dar va asista compania cardului dvs. de credit, dacă este necesar, odată ce ați raportat frauda către aceasta.
4.4 Costurile de livrare
(a) Costurile de livrare se adaugă la prețul afișat și variază în funcție de serviciul de livrare selectat de Client, de țara de livrare și de cantitatea/greutatea Bunurilor comandate. Dacă FILATIC nu livrează Bunurile, acesta va utiliza curieri terți. Serviciile de livrare furnizate dvs. de către un terț sunt supuse termenilor și condițiilor acestuia.
(b) Opțiunile de livrare și costurile aferente sunt disponibile (aici).
(c) În cazul în care comanda are o greutate deosebit de mare, aceasta poate fi supusă unor taxe suplimentare de livrare. Dacă orice comandă este supusă unor taxe suplimentare de livrare, veți fi înștiințat prin e-mail cu privire la costurile suplimentare înainte ca Bunurile să fie expediate din depozitul nostru. Aveți opțiunea de a anula comanda în cazul în care nu doriți să achitați costuri de livrare suplimentare.
4.5 Întocmirea Contractului de vânzare de Bunuri
(a) După plasarea comenzii, veți primi o confirmare automatizată a primirii comenzii dvs. Aceasta nu înseamnă că a fost acceptată comanda. Comanda dvs. constituie o ofertă către FILATIC de a cumpăra Bunurile.
(b) Toate comenzile sunt supuse acceptării din partea FILATIC, care vă va confirma o astfel de acceptare trimițându-vă un e-mail care confirmă comanda dvs. („Acceptarea comenzii”). Contractul va fi întocmit în momentul în care vi se trimite Acceptarea comenzii. Contractul se referă numai la acele Bunuri listate în Acceptarea comenzii. FILATIC nu va fi obligată să vă furnizeze niciun fel de Bunuri care au făcut parte din comanda dvs. până când Acceptarea comenzii pentru astfel de Produse nu este trimisă într-un e-mail separat.
(c) Veți fi informat și în legătură cu neacceptarea comenzii dvs. Neacceptarea comenzii dvs. poate fi rezultatul uneia dintre următoarele situații:       
i. Bunurile pe care le-ați comandat nu sunt disponibile în stoc.       
ii. Bunurile pe care le-ați comandat nu au fost livrate de către subcontractantul dvs. sau Bunurile livrate au fost deteriorate.       
iii. Nu am putut să obținem autorizația pentru plata dvs.       
iv. Identificarea unei erori de preț sau a erorilor în descrierea Bunurilor.       
v. Nu îndepliniți criteriile de eligibilitate pentru a comanda, stabilite în aceşti Termeni.
4.6  Îmbinarea comenzilor.
(a) FILATIC nu îmbină mai multe comenzi și nu îmbină mai multe comenzi într-o singură livrare.
4.7  Arhiva Contractelor.
(a) Contractele încheiate între FILATIC și clienții săi sunt salvate în arhiva electronică accesibilă Clienților FILATIC înregistrați direct din contul de utilizator al acestora. Contractul este arhivat timp de cel puțin (cinci ani) începând cu ziua execuției, cu toate acestea, nu pentru o perioadă mai mare decât cea prevăzută de legea relevantă.


5 Rezilierea contractului de catre client (returnare)
5.1  În calitate de Client, aveți la dispoziție 14 zile începând cu ziua în care primiți Bunurile, pentru a vă răzgândi cu privire la acestea. Puteți să anulați orice comandată online în conformitate cu termenii din prezenta secțiune, cu excepția Bunurilor excluse legale, după cum urmează:           
i. Bunurile personalizate sau realizate la comandă;           
ii. Bunurile care se deteriorează sau expiră repede;           
iii. Bunurile care sunt sigilate din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă le-ați desigilat; și           
iv. Bunurile care au fost amestecate inseparabil după livrare.
5.2   Perioada de reziliere
(a) Limita de timp stipulată în clauza 5.1 începe la data încheierii contractului; și           
i. începând cu data preluării Bunurilor,             
ii. începând cu data la care este preluată ultima furnizare de bunuri (în cazul unui Contract care se referă la mai multe tipuri de Bunuri sau la furnizarea mai multor părți), sau             
iii. începând cu data la care este preluată prima furnizare de Bunuri (în cazul unui Contract care se referă la o furnizare recurentă regulată a Bunurilor).
(b) Perioada de reziliere se încheie la 14 zile după ziua în care sunt livrate Bunurile. În cazul în care comanda constă din mai multe articole sau părți care sunt livrate în zile diferite, atunci perioada de reziliere (cu privire la comandă ca întreg) se încheie la 14 zile din ziua în care sunt livrare ultimele articole sau părți.
5.3 Modalitatea de reziliere a Contractului.
(a) Puteți să reziliați contractul sau să solicitați schimbarea Bunurilor, preferabil prin intermediul Formularului de retur de pe Site-ul web, unde vi se va solicita să completați detaliile dvs. și detaliile comenzii respective. Puteți să reziliați sau să modificați contractul pentru bunuri în contul dvs. de utilizator, trimițând un e-mail la info@filatic.ro, prin poștă la Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud.Arad, depozit GLS, sau telefonic la  +40312295902  (dacă vă aflați pe teritoriul României).
(b) Trebuie să ne transmiteți o declarație clară conform căreia doriți să anulați sau să schimbați Bunurile, care include numele, adresa dvs., detaliile despre comandă și câteva informații de contact precum un număr de telefon sau o adresă de e-mail. Vă rugăm să menționați clar motivul pentru retur și dacă o rambursare sau un retur este necesar(ă).
 5.4   Returnarea Bunurilor.
(a) Bunurile returnate trebuie să fie nedeteriorate, curate, în ambalajul original, nu trebuie să fie uzate, trebuie să aibă etichetele originale și să fie în starea și la valoarea din momentul în care ați primit Bunurile. Bunurile trebuie să fie returnate integral, adică împreună cu accesoriile livrate, documentația completă și cadouri, dacă este cazul.
(b) Trebuie să trimiteți Bunurile printr-o firma de curierat la adresa: Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud.Arad, depozit GLS, cel mai târziu in 14 zile din momentul in care vi s-a livrat fizic comanda. In formularul de mai jos, completati adresa dumneavoastra de email, pe care ati introdus-o cand ati plasat comanda +  numarul comenzii format din 7 cifre pe care il gasiti pe colet sub denumirea ,,order,, apoi  dati ,,Trimite,, dupa care, la pagina urmatoare sunt 3 pasi:
i - In rubrica ,,cont bancar,, introduceti contul IBAN (format din 24 de caractere).
ii - Trebuie sa bifati produsele pe care doriti sa le returnati. 
ii - Jos, in acel chenar, puteti descrie motivele returnarii.
iv - Dupa completarea formularului, va trebui sa trimiteti dumneavoastra coletul la urmatoarea adresa: Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud.Arad, depozit GLS  (pe colet, treceti si numarul comenzii dvs. + nr: 0269501900). Transportul este suportat de catre client. Coletul sa NU il trimiteti prin posta! Sa il trimiteti prin orice firma de curierat, la alegerea dumneavoastra, ex: Fancourier sau Cargus. (GLS nu ridica colete). Pe colet sa scrieti neaparat cu litere mari: ,,PENTRU FC ECOM,,!
c) Orice retururi sunt realizate pe propriul risc. Trebuie să achitați toate costurile de livrare ale retururilor, în cazului în care vă trimitem un articol din greșeală in momentul in care se returneaza banii se returneaza si suma cat veti achita la curier pentru trimiterea coletului, acest aspect trebuie sa ne comunicati in prealabil. În cazul în care Bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate prin curier, vă vom percepe o taxă de colectare.
(d) Vă rugăm să confirmați dacă Bunurile sunt livrate împreună cu orice cadouri, dacă ați încheiat cu noi un contract de donație cu condiția ca un astfel de contract de donație este reziliat imediat ce Clientul reziliază Contractul conform prezentei clauze 5. În consecință, trebuie să returnați bunurile împreună cu cadourile și întreg conținutul referitor la acestea; în caz de nereturnare, această situație va fi considerată îmbogățire fără just temei. Dacă profiturile obținute prin îmbogățirea fără just temei nu pot fi returnate, Filatic are dreptul de a pretinde despăgubiri bănești în suma prețului obișnuit.
(e) Aveți obligația legală de a manifesta o grijă rezonabilă față de Bunuri, cât timp acestea se află în posesia dvs. Dacă nu respectați această obligație, FILATIC poate avea dreptul de a vă acționa în judecată în vederea despăgubirii. Această situație se aplică tuturor Bunurilor care sunt returnate.
5.5  Schimbul.
(a) Nu se poate realiza schimbul de produse.
5.6  Rambursarea.
(a) FILATIC vă va rambursa integral pentru bunurile pe care le returnați conform prezentei clauze 5, dar vom scade din orice rambursare o sumă egală cu orice reducere a valorii Bunurilor ca urmare a manevrării acestora de către dvs. în afara manevrării necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.
(b) Dacă returnați Bunurile din comandă, FILATIC vă va rambursa și costul pentru livrarea inițială, dar numai până la concurența costului pentru taxa de livrare standard. Nu putem rambursa nicio componentă premium a niciunei taxe de livrare. Dacă nu returnați toate Bunurile din comandă, FILATIC nu va returna costurile pentru livrarea inițială.
(c) Odată ce a fost emisă o rambursare, veți primi un e-mail de confirmare în care sunt detaliate suma care a fost rambursată și Bunurile pe care FILATIC le-a primit înapoi. Dacă o restituire sau rambursare trebuie plătită către dvs., FILATIC vă va rambursa utilizând aceeași metodă de plată utilizată inițial de către dvs. pentru a efectua plata (cu excepția Serviciului ramburs la livrare). FILATIC vă va returna banii maxim în 30 de zile din momentul ce ne trimiteti coletul printr-o firma de curierat, in conformitate cu legile in vigoare, cu toate acestea nu înainte ca FILATIC să primească Bunurile de la dvs. pe care le returnați sau ca dvs. să faceți dovada că bunurile au fost trimise înapoi către FILATIC.


6 Bunurile defecte 
6.1 Căi de remediere.
a) În situația puțin probabilă de a primi Bunuri defecte, veți avea dreptul la una dintre căile de remediere descrise în prezenta secțiune. Cu toate acestea, nu veți avea dreptul care rezultă dintr-un Bun defect dacă, înainte de preluarea Bunurilor, sunteți conștient de faptul că Bunul era defect sau că defectul a fost cauzat chiar de dvs.
(b) În termen de 30 de zile de la primirea Bunurilor defecte, puteți alege să primiți:
i. o reparație; sau
ii. o rambursare completă. Pentru a exercita dreptul pe termen scurt de a respinge Bunurile defecte (adică în primele 14 de zile), trebuie să faceți dovada faptului că bunurile sunt defecte.
(c) Dacă au trecut peste 14 de zile de când ați primit Bunurile, puteți solicita:
i. o reparație; sau
ii. o rambursare. Nu puteți alege una dintre aceste căi de remediere mai presus de altă cale de remediere, în cazul în care calea de remediere aleasă este fie imposibilă, fie disproporționată în raport cu cealaltă cale de remediere. Dacă au trecut peste 6 luni de la primirea Bunurilor defecte, va trebui să faceți dovada faptului că defectul exista în momentul livrării Bunurilor.
(d) Dacă nu este posibilă reparația sau înlocuirea în conformitate cu clauza (b) sau (c) dacă este nereușită sau nu vă poate fi furnizată într-un timp rezonabil, atunci puteți alege să:     
i.  păstrați Bunurile defecte și să solicitați o reducere de preț (suma reducerii de preț va fi determinată de FILATIC în funcție de aspectele rezonabile ale împrejurărilor); sau să     
ii. returnați Bunurile defecte și să solicitați o rambursare (dacă ați avut Bunurile timp de peste 6 luni, această rambursare poate fi redusă, având în vedere orice utilizare de care ați beneficiat de pe urma Bunurilor).
6.2 Returnarea Bunurilor.
(a) Dacă dvs. considerați că ați primit Bunuri defecte, veți returna Bunurile către FILATIC, inclusiv detalii cu privire la:
• Numărul comenzii
• Codul de produs/denumirea produsului
• Detalii privind defectul
• Calea de remediere preferată: rambursare sau reparație sau înlocuire.
(b) Trebuie să trimiteți Bunurile printr-o firma de curierat la adresa: Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud.Arad, depozit GLS, cel mai târziu in 14 zile din moemntul ce vi s-a livrat fizic comanda. In formularul de mai jos, completati adresa dumneavoastra de email, pe care ati introdus-o cand ati plasat comanda +  numarul comenzii format din 7 cifre pe care il gasiti pe colet sub denumirea ,,order,, apoi  dati ,,Trimite,, dupa care, la pagina urmatoare sunt 3 pasi:
i - In rubrica ,,cont bancar,, introduceti contul IBAN (format din 24 de caractere).
ii - Trebuie sa bifati produsele pe care doriti sa le returnati. 
ii - Jos, in acel chenar, puteti descrie motivele returnarii.
iv - Dupa completarea formularului, va trebui sa trimiteti dumneavoastra coletul la urmatoarea adresa: Strada Gării 63A, Vladimirescu 317405 jud.Arad, depozit GLS  (pe colet, treceti si numarul comenzii dvs. + nr: 0269501900). Transportul este suportat de catre client. Coletul sa NU il trimiteti prin posta! Sa il trimiteti prin orice firma de curierat, la alegerea dumneavoastra, ex: Fancourier sau Cargus. (GLS nu ridica colete). Pe colet sa scrieti neaparat cu litere mari: ,,PENTRU FC ECOM,,!
(c) FILATIC va examina Bunurile returnate și vă va informa cu privire la rezultat și în cele din urmă cu privire la rambursare sau reparație sau înlocuire prin e-mail, într-un interval de timp rezonabil.(d) FILATIC va procesa orice rambursare datorată dvs. imediat ce este posibil acest lucru, în orice caz în termen de paisprezece (14) zile din ziua în care ați avut dreptul la o rambursare pentru Bunuri defecte. Rambursarea va fi efectuată prin aceeași metodă de plată utilizată inițial de dvs. pentru a efectua plata (cu excepția cazului în care ați convenit altfel în mod expres). 
6.3 FILATIC va suporta costurile rezonabile de expediere prin poștă pentru returnarea Bunurilor, până la concurența costurilor pentru taxa de livrare standard. FILATIC nu va rambursa nicio componentă premium de livrare.
7 Protecita datelor personale
7.1   Prin prezenta, FILATIC declară și garantează că toate datele cu caracter personal sunt considerate private și confidențiale și, ca atare, sunt tratate în conformitate cu Politica de confidențialitate.


8 Raspunderea noastra 
8.1 Nu vom accepta responsabilitatea pentru nerespectarea instrucțiunilor specifice de îngrijire precizate pe Bunuri sau în cadrul ambalajelor Bunurilor. 
8.2 Vom depune diligențele rezonabile, în măsura în care ne stă în putere să facem acest lucru, de a menține securitatea detaliilor comenzii și ale plății dvs., dar în absența neglijenței din partea noastră, nu putem fi trași la răspundere pentru orice pierdere pe care o suferiți dacă un terț obține accesul neautorizat la orice date pe care le furnizați atunci când accesați sau comandați de pe Site-ul web. 
8.3  Nu vom fi responsabili pentru niciun fel de daune directe, indirecte, speciale, incidente, exemplare, punitive sau de consecință sau pentru pierderea profiturilor, a datelor sau a altor imobilizări necorporale, în măsura permisă de legile aplicabile. Această excludere se aplică în cazurile în legătură cu care am fost înștiințați, am avut la cunoștință sau ar fi trebuit să avem la cunoștință faptul că sunt posibile astfel de daune. Nicio parte din acești Termeni nu va opera în sensul limitării sau al excluderii răspunderii, care nu poate fi limitată sau exclusă de legile aplicabile. În toate cazurile și în măsura permisă de legile aplicabile, răspunderea noastră totală pentru daunele și pierderile cauzate în legătură cu Contractul este strict limitată la prețul de achiziție al Bunurilor pe care le-ați achiziționat.
9 Evenimente de forță majoră 
9.1  Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru nicio neîndeplinire sau îndeplinire cu întârziere a obligațiilor noastre prin Contract, care sunt cauzate de evenimente aflate în afara controlului nostru rezonabil („Evenimentul de forță majoră”)
9.2  Un eveniment de forță majoră include orice act, eveniment, neîndeplinire, omisiune sau accident aflate dincolo de controlul nostru rezonabil și include în special (fără limitare) următoarele:  
i. greve, întreruperi de activitate sau alte acțiuni industriale;       

ii.  tulburări civile, revolte, invazii, atacuri teroriste sau amenințări de atacuri teroriste, războaie (declarate sau nu) sau amenințări sau pregătiri de război;       
iii.  incendii, explozii, furtuni, inundații, cutremure, alunecări de teren, epidemii sau alte dezastre naturale;       
iv.  imposibilitatea de utilizare a căilor ferate, a expedițiilor, a transporturilor aeriene sau rutiere sau alte mijloace de transport public sau privat;       
v.  imposibilitatea de utilizare a rețelelor publice sau private de telecomunicații; și       
vi.   actele, decretele, legislațiile, reglementările sau restricțiile din partea oricărui guvern. 
9.3 Executarea noastră prin orice Contract este considerată suspendată pe perioada în care continuă Evenimentul de forță majoră și vom aplica o prelungire a duratei de execuție egală cu durata perioadei respective. Vom depune eforturi rezonabile pentru a încheia Evenimentul de forță majoră sau pentru a găsi o soluție prin care să poată fi îndeplinite obligațiile noastre prin prezentul Contract, în ciuda Evenimentului de forță majoră.


10 Legea decizionala, autoritatea de supraveghere si solutionarea litigiilor
10.1  Legea guvernantă
(a)  Acești Termeni și Contractele vor fi guvernate de și interpretate în conformitate cu legile din Anglia, cu privire la protecția consumatorilor prevăzute de legislația străină.
10.2   Soluționarea alternativă a litigiilor.
(a) Vă rugăm ca, înainte de a contacta autoritățile relevante, să contactați mai întâi FILATIC pentru a rezolva situația la suport@factcool.com.
(b) Orice litigii care apar din Contract între noi și Consumatorii din Uniunea Europeană care nu au reușit soluționarea pe cale amiabilă pot fi soluționate în afara instanței prin Soluționarea alternativă a litigiilor sau Procedura de soluționare online a litigiilor.
(c) O listă de furnizori certificați din Marea Britanie de Soluționări alternative a litigiilor este disponibilă pe site-ul web UK Chartered Trading Standards Institute:
www.tradingstandards.uk/ADRbodies.(
d)
O listă a autorităților extrajudiciare din Uniunea Europeană este disponibilă pe următorul site web: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.htm
(e)
În calitate de Consumator din Uniunea Europeană, puteți utiliza o platformă dedicată pentru Soluționarea online a litigiilor, întreținută de Comisia Europeană și disponibilă pe următorul site web:   http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
(F) Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.
http://reclamatii.anpc.ro/
10.3 Jurisdicția
(a) În măsura permisă de legislația referitoare la conflictul de legi, instanțele de judecată din Anglia vor avea jurisdicția exclusivă de a soluționa orice litigiu sau pretenție care apare din sau în legătură cu Contractul sau obiectul sau întocmirea acestuia (inclusiv litigiile sau pretențiile necontractuale).
11 PREVEDERI GENERALE
11.1 Proprietatea intelectuală și dreptul de utilizare
(a) Cu excepția cazului în care se specifică altfel, drepturile de autori și alte drepturi de proprietate intelectuală din conținutul de pe Site-ul web sunt deținute de noi sau licențiatorii noștri. Orice acces sau utilizare a Site-ului web din orice alt motiv decât utilizarea personală și necomercială este interzis(ă).
(b) Nicio parte din Site-ul web nu poate fi reprodusă sau stocată pe alt site web sau inclusă în orice sistem sau Site web public sau privat de recuperare electronică fără permisiunea noastră prealabilă în scris.
(c) Confirmați și sunteți de acord că materialul și conținutul cuprins în cadrul Site-ului web este pus la dispoziție exclusiv pentru utilizarea personală și necomercială de către dvs. și că puteți (dacă este necesar să efectuați o achiziție de Bunuri) să descărcați un astfel de material și de conținut pe hard-disk-ul unui singur computer în acest sens. Orice altă utilizare a materialului și a conținutului Site-ului web este strict interzisă.
(d) Sunteți de acord (și sunteți de acord să nu asistați sau să facilitați unui terț) să nu copiați, reproduceți, transmiteți, publicați, afișați, distribuiți, exploatați sub aspect comercial sau să creați lucrări derivate dintr-un astfel de material sau conținut.(e) Confirmați faptul că nu aveți dreptul de a utiliza mărcile comerciale înregistrate, denumirile comerciale, logourile de companie etc. ale FILATIC sau ale partenerilor contractuali FILATIC.
11.2 Conformitatea cu legile
(a) Site-ul web poate fi utilizat numai în scopuri legale și în mod legal. Sunteți de acord să respectați toate legile, statutele și reglementările aplicabile cu privire la Site-ul web și orice tranzacții desfășurate pe sau prin Site-ul web.
11.3 Comunicările scrise
(a) Legile aplicabile impun ca unele informații sau comunicări pe care vi le trimitem să fie făcute în scris. Când utilizați Site-ul web, acceptați faptul că comunicarea cu noi va fi în principal de ordin electronic. Vă vom contacta prin e-mail sau vă vom furniza informații postând notificări pe Site-ul nostru web. În scopuri contractuale, sunteți de acord cu aceste mijloace electronice de comunicare și confirmați că toate contractele, notificările, informațiile și alte comunicări pe care vi le furniză pe cale electronică respectă orice reglementare legală conform căreia astfel de comunicări să fie efectuate în scris. Această condiție nu vă afectează drepturile legale.
11.4 Transferul de drepturi și obligații
(a) Contractul dintre noi și dvs. este obligatoriu pentru dvs. și noi și pentru succesorii și agenții noștri.
(b) Nu puteți să transferați, să cesionați, să percepeți sau să dispuneți altfel de un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dvs. care apar prin acesta, fără acordul nostru prealabil în scris.
(c) Putem să transferăm, să cedăm, să taxăm, să subcontractăm sau să dispunem altfel de un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dvs. care apar prin acesta, în orice moment pe durata Contractului.
11.5 Clauza de separabilitate
(a)  Dacă orice parte din acești Termeni va fi considerată ilegală, nulă sau neexecutorie din orice motiv, atunci prevederea respectivă va fi considerată separabilă de acești Termeni și nu va afecta valabilitatea și caracterul executoriu al oricăreia dintre prevederile rămase din acești Termeni.
11.6 Declinarea răspunderii
(a) Nicio declinare a răspunderii din partea noastră nu va fi interpretată ca o declinare a răspunderii pentru orice prevedere precedentă sau ulterioară.
11.7 Integralitatea Contractului
(a) Intenționăm să ne bazăm pe acești Termeni și pe orice document la care se face referire în mod expres în aceștia, în legătură cu obiectul oricărui Contract. Deși acceptăm responsabilitatea pentru declarațiile și garanțiile exprimate de agenții noștri autorizați, vă rugăm să vă asigurați că solicitați ca orice variații de la acești termeni și condiții să fie confirmate în scris.
11.8 Dreptul nostru de a varia acești termeni și Site-ul web
(a) Avem dreptul de a revizui și modifica ocazional acești Termeni. Vă veți supune politicilor și Termenilor în vigoare în momentul în care comandați Bunuri de la noi, cu excepția cazului în care orice modificare adusă acestor politic sau acestor Termeni este impusă prin lege sau de către autoritatea guvernamentală (caz în care va fi aplicată comenzilor plasate anterior de către dvs.) sau dacă vă notificăm cu privire la modificarea adusă acestor politici și acestor termeni și condiții înainte de a vă trimite Acceptarea comenzii (caz în care avem dreptul de a presupune că ați acceptat modificarea Termenilor, cu excepția cazului în care nu ne anunțați cu privire la contrariu în termen de șapte zile lucrătoare de la primirea de către dvs. a Bunurilor). Dacă nu sunteți de acord cu astfel de Termeni modificați, trebuie să încetați utilizarea Site-ului web. Dacă veți utiliza în continuare Site-ul web, se va considera că ați acceptat Termenii modificați.
(b) Ne rezervăm dreptul de modifica sau retrage, temporar sau permanent, acest Site web (sau orice parte din acesta) cu sau fără înștiințare către dvs. și dvs. confirmați că nu vom fi responsabili față de dvs. sau orice terț cu privire la modificarea sau retragerea Site-ului web.

12 Costuri de expediere și metode de livrare

Taxa de livrare: 13 RON, taxa de ramburs: 5 RON
Metoda de livrare: G.L.S. curier

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

1 PREVEDERI INIȚIALE
1.1 FC Ecom., cu sediul social pe strada Veľkomoravská 2866/9, Trenčín 911 05, CUI: 51 750 155, cod de identificare a societății 36568/R („FILATIC”sau „noi”) se angajează să protejeze datele cu caracter personal ale clienților săi în conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor. Prezenta Politică de confidențialitate descrie modul în care colectăm, prelucrăm și protejăm datele cu caracter personal ale Clienților noștri în timpul vizitelor pe Site-ul web și/sau în momentul achiziționării Bunurilor noastre.
1.2 Cuvintele cu majuscule nedefinite în prezenta Politică de confidențialitate vor avea semnificația atribuită acestor cuvinte în Termenii și Condițiile Generale.

2 DATELE PE CARE LE PUTEM COLECTA DE LA DVS.
2.1 Putem colecta și prelucra următoarele date:
a) Informații cu caracter personal pe care le furnizați completând formularele de pe Site-ul web. Acestea includ informații furnizate în momentul înregistrării în vederea utilizării Site-ului web, sau al plasării unei comenzi prin intermediul Site-ului web. De asemenea, vă putem solicita Informațiile dvs. cu caracter personal atunci când raportați o problemă cu Site-ul web.
b) Dacă ne contactați, este posibil să ținem evidența respectivei corespondențe.
c) Dacă ne contactați telefonic, este posibil să ținem evidența apelului în scopuri de instruire.
d) De asemenea, este posibil să vă solicităm să completați sondaje pe care le utilizăm în scopuri de cercetare, deși nu sunteți obligat să răspundeți la acestea.
e) Detaliile tranzacțiilor pe care le efectuați prin intermediul Site-ului web și realizarea comenzilor dvs.
f) Detaliile despre vizitele la Site-ul web, inclusiv, dar fără limitare la, datele despre trafic, datele despre locație, jurnalele web și alte date despre comunicații.

3 SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR
3.1 Utilizăm datele dvs. în următoarele moduri:
a) Pentru a vă înregistra și pentru a vă acorda accesul la contul dvs., pentru a plăti Bunurile pe care le-ați comandat și pentru a livra Bunurile pe care le-ați comandat.
b) Pentru a ne asigura că este prezentat conținutul de pe Site-ul web în cel mai eficient mod pentru dvs. și computerul dvs.
c) Pentru a vă furniza informații despre Bunurile pe care le solicitați de la noi sau despre care considerăm că v-ar putea interesa, atunci când v-ați dat acordul să fiți contactat în astfel de scopuri.
d) Să ne îndeplinim obligațiile care apar din orice contracte încheiate între dvs. și Noi, inclusiv livrarea Bunurilor de către un terț și prelucrarea plății de către respectivul terț.
e) Pentru a vă permite să participați la evenimente interactive ale Site-ului nostru web, când alegeți să faceți acest lucru.
f) Pentru a vă notifica cu privire la modificările de pe Site-ul web.

4 ADRESELE DE IP ȘI MODULELE COOKIE
4.1 În scopul analizării vizitelor dvs. pe Site-ul nostru web, colectăm și module cookie (fișiere stocate local pe dispozitivul dvs.). Prin activarea modulelor cookie pe computerul dvs., vă exprimați acordul ca noi să colectăm module cookie în acest scop. Utilizăm următoarele tipuri de module cookie:
(i) module cookie esențiale, care sunt esențiale pentru furnizarea accesului la Site-ul nostru web;
(ii) module cookie de funcționalitate, care sunt cruciale pentru funcționarea corespunzătoare a Site-ului nostru web (dacă aceste module cookie sunt dezactivate, este posibil ca Site-ul nostru web să nu funcționeze corespunzător);
(iii) module cookie pentru performanță, care nu vă identifică pe dvs. ca individ (până când nu introduceți detaliile de identificare în oricare dintre formularele noastre), dar ne ajută să personalizăm conținutul pentru dvs. în funcție de acțiunile dvs. pe Site-ul nostru web; și (iv) module cookie de vizare/publicitate, care ne ajută să le oferim reclame mai relevante vizitatorilor de pe Site-ul nostru web.
4.2 De asemenea, utilizăm Google Analytics, Exponea și servicii similare care colectează module cookie de la terți („Module analitice de la terți”). Informațiile despre utilizarea de către dvs. a Site-ului web (inclusiv adresa dvs. de IP) generate de modulele cookie pot fi transmise către și stocate de un modul analitic de la terți pe serverele din Statele Unite. Funcțiile analitice de la terți vor utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dvs. a Site-ului web, al întocmirii rapoartelor despre activitatea pe Site-ul web pentru operatorii Site-ului web și furnizarea altor servicii referitoare la activitatea pe Site-ul web și utilizarea internetului. De asemenea, modulele analitice de la terți pot transfera aceste informații către terți, în cazul în care legea impune astfel sau în cazul în care terții prelucrează informațiile în numele modulului analitic de la terți. Modulul analitic de la terți nu va asocia adresa dvs. de IP sau alte module cookie cu alte date. Puteți refuza utilizarea modulelor cookie selectând setările corespunzătoare de pe browser, cu toate acestea vă rugăm să rețineți că dacă procedați astfel, este posibil să nu beneficiați de funcționalitatea completă a acestui site web. Prin utilizarea Site-ului nostru web, vă dați acordul cu privire la prelucrarea datelor dvs. de către modulul analitic de la terți în modul și pentru scopurile stabilite mai sus. Consultați alte politici Google la: http://www.google.com/intl/en/policies/technologies/ads/. 
4.3 Colectarea modulelor cookie poate fi întreruptă prin resetarea browser-ului; cu toate acestea, dacă dezactivați modulele cookie, este posibil ca funcționalitatea platformei noastre să fie limitată (adică în cazul modulelor cookie esențiale, este posibil să nu mai puteți accesa Site-ul nostru web).
4.4 Site-ul nostru web și comunicațiile generate din utilizarea Site-ului web și/sau achiziționarea Bunurilor noastre, precum e-mailurile promoționale, pot conține imaginii electronice cunoscute drept „emițătoare web”. Emițătoarele web funcționează de obicei împreună cu modulele cookie și le putem utiliza în același mod în care utilizăm modulele cookie (vezi mai sus).

5 MARKETINGUL DIRECT
5.1 Sunteți de acord că putem utiliza de asemenea detaliile dvs. de contact electronic, care pot fi derivate din utilizarea dvs. a Site-ului web în trecut sau permiteți terților selectați să utilizeze aceste date, pentru a vă contacta prin mijloace electronice (e-mail, SMS) cu informații despre bunuri și servicii. Puteți să optați pentru a renunța la comunicările de marketing, dezactivând această funcție prin link-ul de dezabonare furnizat în fiecare e-mail pe care îl primiți.

6 PARTAJAREA DATELOR
6.1 Dacă faceți clic pe butonul „Sunt de acord” prin care se încheie procesul de înregistrare pe Site-ul web sau plasați respectiva comandă de Bunuri către FILATIC, ne oferiți acordul dvs. expres de a vă partaja datele cu caracter personal către terți precum
(i) orice membru din grupul nostru, care se referă la sucursalele noastre, compania noastră tutelară și sucursalele sale;
(ii) furnizorii de găzduire;
(iii) partenerii de publicitate;
(iv) partenerii care furnizează servicii în scopul executării Contractului, precum furnizorii de livrări și plăți; și orice astfel de părți când acestea acționează ca operatori ai datelor dvs. („Operatorii”). Orice astfel de Operatori vor fi disponibili pe Site-ul nostru web, iar dvs. sunteți de acord ca Operatorii să obțină, să colecteze, să distribuie, să înregistreze, să organizeze, să adapteze sau să modifice, să recupereze, să consulte, să alinieze, să combine, să transfere, să utilizeze, să stocheze, să blocheze, să distrugă și să gestioneze fluxul transfrontalier al datelor cu caracter personal.
6.2  Este posibil să vă partajăm datele:
a) În cazul în care vindem sau cumpărăm orice companii sau active, caz în care vă putem dezvălui datele cu caracter personal către potențialul vânzător sau cumpărător al respectivelor companii sau active.
b) Dacă FILATIC sau în fond toate activele sale sunt achiziționate de către un terț, caz în care datele cu caracter personal deținute de acesta cu privire la clienții săi vor constitui unul dintre activele transferate.
c) Dacă suntem sub obligația de a dezvălui sau partaja datele dvs. cu caracter personal pentru a respecta orice obligație legală sau pentru a impune sau aplica Termenii noștri și alte acorduri; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța FILATIC, a Clienților noștri sau a altora. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații în scopurile protecției împotriva fraudelor și ale reducerii riscului de credit.
d) Dacă reglementările legale aplicabile permit în mod specific dezvăluirea datelor cu caracter personal.

7 STOCAREA DATELOR
7.1 Sunteți de acord ca datele pe care le colectăm de la dvs. să fie transferate către și stocate la o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). De asemenea, pot fi prelucrate de către personalul care activează în afara SEE și care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri. Un astfel de personal, printre alte lucruri, poate fi implicat în realizarea comenzii dvs., prelucrarea detaliilor dvs. de plată și furnizarea serviciilor de asistență. Prin transmiterea datelor dvs. cu caracter personal, sunteți de acord cu acest transfer, cu această stocare sau prelucrare. Vom depune toate eforturile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că datele dvs. sunt tratate în siguranță și în conformitate cu prezenta politică de confidențialitate.
8 SECURITATEA
8.1 Ne angajăm să vă stocăm datele în siguranță. Prin urmare, am implementat măsuri fizice, tehnice și organizaționale și planuri pentru protejarea și securizarea datelor colectate de la dvs. (care nu vă exonerează, cu toate acestea, de obligația dvs. de a lua măsuri corespunzătoare de a vă securiza datele, în special în vederea transmiterii datelor). Scopul este acela de a elimina prelucrarea neautorizată sau ilicită a datelor dvs. cu caracter personal, accesarea, utilizarea, transferul, prelucrarea, copierea, transmiterea, modificarea, pierderea sau deteriorarea neautorizată sau ilicită a datelor dvs. În ciuda tuturor eforturilor de a respecta regulile stabilite în reglementările legale aplicabile, nu este posibil să se asigure securitatea datelor dvs. dacă acestea sunt transferate sau transmise în mod nesecurizat.
8.2 Atunci când vă acordăm (sau atunci când ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale Site-ului web, sunteți responsabil să mențineți confidențialitatea acestei parole. Vă solicităm să nu comunicați nimănui parola dvs.
8.3 Din păcate, transmiterea informațiilor pe internet nu este complet securizată. Deși depunem toate eforturile pentru a vă proteja datele, nu putem garanta pentru securitatea datelor dvs. transmise către Site-ul web; efectuați fiecare transmitere pe propriul risc. Odată ce am primit datele dvs., vom utiliza proceduri stricte și funcții de securitate pentru a încerca să prevenim accesul neautorizat.
9 DREPTURILE DVS.
9.1 Odată ce sunteți conectat la contul dvs. FILATIC, puteți să editați sau să ștergeți datele pe care le-ați dezvăluit (cu excepția detaliilor de facturare, care nu pot fi editate din motive de facturare). Puteți să vă anulați complet înregistrarea, să solicitați modificarea datelor dvs. sau să optați pentru a renunța la comunicările de marketing din partea noastră sau din partea terților selectați, trimițând un e-mail la: info@filatic.ro.
9.2 Aveți dreptul de a ne solicita să nu prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing. De obicei, vă informăm (înainte de a colecta datele dvs.) dacă intenționăm să vă folosim datele în astfel de scopuri sau dacă intenționăm să dezvăluim informațiile dvs. către terți în astfel de scopuri. Vă puteți exercita dreptul de a preveni o astfel de prelucrare bifând anumite casete de pe formularele pe care le utilizăm pentru a vă colecta datele. De asemenea, vă puteți exercita dreptul în orice moment trimițând un e-mail la info@filatic.ro.
9.3 Aveți dreptul de a accesa informațiile deținute în legătură cu dvs. Dreptul dvs. la acces poate fi exercitat în conformitate cu legile aplicabile. Cu toate acestea, în cazul în care solicitările din partea dvs. sunt vădit nefondate, excesive sau repetitive, putem să:
a) percepem o taxă rezonabilă, având în vedere costurile de administrare pentru întreprinderea acțiunilor solicitate; sau să
b) refuzăm să acționăm în baza solicitării.
9.4 În cazul în care considerați că datele dvs. au fost prelucrate în mod ilicit, contactați-ne la info@filatic.ro și ne obligăm să rezolvăm problema. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supervizare, Biroul Comisarului însărcinat cu Informațiile din UE.
9.5 Ocazional, Site-ul web poate conține link-uri către și de la site-urile web ale rețelelor partenere, agențiile de publicitate și afiliați. Dacă accesați un link către oricare dintre aceste site-uri web, vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Vă rugăm să consultați aceste politici înainte de a vă transmite datele cu caracter personal pe aceste site-uri web.
9.6 Prelucrăm informațiile despre dvs. în conformitate cu prezenta clauză 7 din Termeni. Prin utilizarea Site-ului nostru web și / sau încheierea Contractului, vă oferiți acordul cu privire la o astfel de prelucrare și garantați faptul că toate datele furnizate de dvs. sunt exacte.